Zákaznický program

Věrnosti si vážíme a naše klienty pravidelně odměňujeme. Staňte se i Vy členy Klubu zdraví WAVITA a získejte řadu atraktivních výhod.

main_CZ.jpg


JAK TO FUNGUJE?

Základní podmínkou je registrace v Klubu zdraví WAVITA. Pokud ještě nejste členy, můžete se registrovat ZDE.

Věrnostní program nabízí svým členům 3 úrovně výhod v závislosti na hodnotě jejich nákupů v posledních 365 dnech:

  • GOLD - nákupy celkem nad  3 990 Kč
  • SILVER - nákupy celkem nad 2 490 Kč
  • Registrovaní klienti - nákupy celkem do 2 489 Kč
  • Věrnostní program B2B - speciální benefity pro zaměstnance firem (na tyto klienty se nevztahuje sleva GOLD a SILVER)

Jakmile se dostanete do skupiny SILVER nebo GOLD získáváte stálou slevu na nákup v hodnotě 4 % nebo 8 %, snížení hranice pro poštovné zdarma nebo dárek k objednávce.
 

PŘEHLED ÚROVNÍ VÝHOD

  Neregistrovaní klienti Registrovaní klienti SILVER GOLD
Stálá sleva -- -- 4% 8%
Marketingové akce -- -- vždy navýšena o 4% vždy navýšena o 4%
Individuální nabídka Příležitostně Příležitostně Ano Ano
Dárek k objednávce Příležitostně Příležitostně Dle nabídky v košíku Dle nabídky v košíku
Poštovné zdarma nad 1290 Kč nad 990 Kč nad 690 Kč nad 590 Kč

 

Slevy úrovně GOLD a SILVER se dají kombinovat s jinými marketingovými akcemi. Příklad: pokud je na Klubu zdraví 20 % sleva na Prostenal, zákazník ve skupině GOLD získá následně slevu dalších 8 %.

Pokud zákazník v 365 dnech nenakoupí nebo se jeho částka sníží pod 2 490 Kč, je člen programu přeřazen do nižší skupiny, která nemá tyto výhody a trvalé slevy. Před vypršením finančního minima je zákazník vždy informován e-mailem, případně telefonicky.
 

button-CZ.jpg