Reklamační řád zásilkového prodeje

Prodejce WALMARK a.s. , Oldřichovice 44, 739 61 Třinec 1, stanoví pro případ reklamace zboží následující postup.

  1. Kupující je povinen zboží prohlédnout bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Převzetím se rozumí předání zboží dopravcem (např. Česká pošta) zákazníkovi.
  2. Při zjištění rozdílu v množství nebo druhu zboží s údaji na faktuře a dodacím listu je nutno podat o tomto stavu zprávu České poště v místě bydliště nejpozději do dvou pracovních dnů a současně prodejci do tří pracovních dnu po převzetí.
  3. Kupující musí oznámit zjištené vady prodejci písemně na adresu prodejce. V oznámení musí kupující uvést zjištěné vady a musí uvést nárok, který v důsledku vady uplatňuje.
  4. Kupující v důsledku vady zboží může uplatnit následující nároky: dodání chybějícího zboží – přiměřenou slevu z kupní ceny – odstoupení od smlouvy.
  5. K reklamaci je nutné ve všech případech předložit fakturu (dodací list) a vlastní reklamované zboží.
  6. Kupující při uplatňování reklamace vyplní reklamační formulář a zašle ho písemně faxem nebo poštou na adresu prodejce.
  7. Reklamace se vyřizují na adrese distribuce prodejce, tj.:

    WALMARK a.s.
    ul. Nová Tovární 1940
    737 01 Český Těšín

    Tel.: 558 301 730
    Fax.: 558 301 731
    Reklamace vyřizuje Radana Gryčová

Reklamační řád zásilkového prodeje ke stažení
1.2.2002 | 131,0 kB | DOC

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč