Rodica, Lichnov u N. J.:
Dobrý večer, začátkem prosince jsem zaslala poštou čárové kody z předposleního nákupu a doposud mi nebyly načteny. Při telefonickém dotazu mi bylo sděleno, že se asi ztratily. Nikdy předtím jsem je doporučeně neposílala a vždy došly. Na výpisu objednávky si můžete ověřit, že jsem přišla o spoustu wk. Nemohli byste je připsat i bez dodání? Děkuji
28. 12. 2016 dne 18:45

Dobrý den paní Klímková,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřili jsme Vaše zákaznické číslo a čárové kódy zatím nejsou připsány. Vzhledem k datu odeslání, se obáváme, že již nebudou doručeny. Stále však máme nezpracováno větší množství dopisů, které bylo doručeno mezi svátky. Pokud pošta zpozdila doručení Vašeho dopisu, možná bude mezi němi. Do týdne budeme mít vše zpracováno, vyčkejte.

Litujeme, bez dodání originálních čárových kódů je dodatečně nepřipisujeme.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

4. 1. 2017 dne 9:08