Vladimír, Liberec 13:
Dobry den, Zapomneli jste nam pripsat spravne poslane kody, posilali jsme 4x prostenal forte po 30wk a Vy jste pocitali pouze 2x. V posledni dobe musim neustale resit spatne sectene wk, muzete to prosim napravit? Vzdy jsme byli s Vami spokojeni, chapu, ze toho mate asi moc, ale stalo se to ted asi potreti. Dekuji.S pozdravemSustr
11. 12. 2015 dne 13:59

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Dotazy ohledně ověření věrnostního programu prosíme přednostně konzultujte telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 141 141, v pracovní dny v době 7-17 hod. Operátorky Vám ochotně pomohou situaci vyřešit a chybějící čárové kódy přičtou.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

16. 12. 2015 dne 6:56