Roškot, Kraslice:
Dobrý den,zakoupil jsem si váš produkt Hořčík 250 mg. již po krátkodobém užívání jsem zaregistroval snížení podrážděnosti a lepší odolnost vůči stresu. Po třech týdnech užívání Mg začínám mít ale problémy se žlučovými cestami ( žlučník mám odoperován ) a tak se domnívám, že právě Mg mně způsobuje tuto komplikaci. Prosím o doporučení správného užívání Mg, popřípadě návrh jiného potravinového doplňku.
8. 12. 2015 dne 22:22

Dobrý den, nezdá se mi, že by hořčík mohl způsobovat Vámi popisované potíže. Pokud aplikujete 1 tabletu denně, tak jak je popsáno, dávka by neměla vyvolávat tyto potíže. Navrhuji Vám buď vysadit tento doplněk stravy třeba na týden - a zjistíte, zdali se Vám trávicí potíže zmírní či zmizí. Pokud zmizí - dopooručuji užívat 1 tabletu obden. Pokud nezmizí, tak se nejedná o hořčík, ale třeba o dietní chybu.

S pozdravem,

Romana Skálová

10. 12. 2015 dne 15:13