Simona, Cluj-Napoca:
Dobry den, vcera jsem zkousela nekolikrat objednat z vaseho eshopu. Byla sleva 20 %. Vzdy kdyz jsem chtela objednavku odeslat, tak me to upozornovalo, abych se obratila na zakaznicky servis. Dnes uz je vse za plne ceny a objednat to jde. Je to nespravedlive, kdyz date nejakou slevu a nejde to objednat. Chtela bych nejakou kompenzaci za to, ze to vcera nefungovalo, tak jak melo.
2. 4. 2018 dne 8:35

Dobrý den,

velice se omlouváme za technickou závadu, která se stala na naši straně. Bohužel v případě zadání platby "kartou" nebo "bankovním převodem" nám neprojde objednávka. Naši technici na této závadě pracují. Prosíme tedy o trpělivost. V případě zadání "poštou na dobírku" objednávka odejde okamžitě.

Děkujeme.

S pozdravem a přáním hezkého dne

 

3. 4. 2018 dne 9:00