Ana, Blansko:
Dobrý den, v pátek jsem si odeslala objednávku a zatím čeká na přijetí. Prosím o výměnu jednoho produktu (pokud je to možné): prosím zrušit 1x Memo plus (za 132Kč)+ zubní pastu Santoin za 46Kč a prosím vložit 1x Guarana Energy 60 tbl.za 179,- Kč. Celková cena objednávky by měla být vyšší jen o 1Kč.Předem mnohokrát děkuji za změnu a omlouvám se.
20.05.2012 dne 16:06

Dobrý den paní Jelínková,

děkuji za dotaz, ovšem nyní už s objednávkou nic neudělám. Je ve stavu, kdy již nelze zrušit. Netušila jsem, že ještě dáváte dotaz do Poradny. Nejrychlejší cesta k aktualizaci je bezplatná linka, volat hned začátku další pracovní doby, tzn. v pondělí ráno.  Na dotazch odpovídám plynule po příchodu do práce a mám odpolední službu. Prve vyřizuji neuložené objednávky, pak objednávky došlé e-mailem, následně dotazy v Poradně. Poradna je opravdu pouze pro dotazy, nikoli pro urgentní případy.

Děkuji Vám za pochopení situace a přeji hezký den.

21.05.2012 dne 11:34