Anca, Petkovy:
dobrý den,v mé poslední objednávce (21.2.2014) byly želatinové multivitamíny CEM.M Hello kitty pro děti, a bohužel až dnes jsem si všiml expirace 04.2014, kde je současně označení L12333/3. V balení je cca 90 kusů s dávkováním max.2ks na den, které stihneme dobrat s překročením data expitace a to s přihlédnutím k tomu, že dítě má vitamíny také ze stravy, takže podání druhého vitamínu postrádá smysl, je to přeci jen doplněk stravy.Neměl by být doplněk zasílán s delší expirační dobou? Tuto ovšem při objednání nejsem schopen ovlivnit. Co s vitamíny, které zůstanou a překročí dobu expirace? Zákazníkovi přece nelze spočítat a uložit dávkování, tak jako u léčiva? Vždyť jde o doporučené dávkování a jeho podání je zcela v režii konzumenta.
5. 3. 2014 dne 21:11

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Ověřila jsem situaci u předmětné objednávky i expiraci daného produktu.

Zásilka byla dodána 25. 2. 2014. Expirace 04.2014 znamená do konce dubna 2014, při užívání dvou gumových tobolek  je možno využívat výrobek s dvoutýdenní rezervou.

Dávkování je skutečně doporučené. Pokud Vám výrobek při doporučeném dávkování nevyhovuje a neotevřeli jste jej, prosím, vraťte jej i bez udání důvodů nebo s udáním důvodů zpět, vrátíme Vám peníze, a to ve 14 denní lhůtě od převzetí zásilky.

Výrobek nepodléhá standardní reklamaci, protože je v pořádku i po stránce výrobní i expirační doby.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

6. 3. 2014 dne 10:09