Marta, Častolovice:
Dobrý den,ráda bych se touto cestou zeptala, proč musím posílat čárové kódy i z výrobků, které si koupím u Vás. Například posledně se mi stalo, že se poštou tyto kódy někde ztratily, protože mi nebyly přičteny žádné body. Tím jsem přišla o body za předposlední objednávku. Děkuji
30.11.2011 dne 13:10

Dobrý den, kódy z našich produktů zakoupených u nás je potřeba posílat proto, že stejné produkty se prodávají v lékárnách. Při okamžitém započítání by docházelo k duplicitnímu připočítání Wk, jak jsme si již ověřili v pilotním projektu. Lidé prostě neodolali získat bonus dvakrát.....

Všechny zásilky, které obsahují cenné věci, je vhodné posílat doporučeně. Toto můžeme klientům pouze navrhnout, nikoli nařídit. Je tady na každém, jak své kódy pošle.

Děkuji Vám za pcohopení situace, přeji hezký den.

05.12.2011 dne 8:17