Simona, Praha 4:
Dobrý den,před měsícem jsem napsala níže uvedou reakci na nový věrnostní program, který nestojí ani za starou belu a není žádná odpověď. Existuje ve Walmarku osoba, která není robot a alespoň jednou za půl roku odpoví na dotaz dlouholeté zákaznice?? Děkuji Ivana PrůšováP.S. nový Walmark a jeho mizerná nabídka je katastrofa23.7.2017 22:28:21 Ivana Průšová Dobrý den, po několika měsících jsem zkontrolovala ten x měsíců slibovaný úúúžasný nový věrnostní program a opravdu nevycházím z úžasu Naprosto vágní nabídka o možné nabídce zvýhodněných nákupů a dopravě zdarma (ale samozřejmě jenom od určité výše objednávky) mě opravdu pobavila. A sleva 300 Kč u objednávky nad 2.000,- mi přijde více než trapná... Takže nabídka naprosto o ničem...sice mě to mrzí, ale s klidným svědomím po létech opouštím Walmark a budu nakupovat jiné výrobky. Takže noví majitelé kdovíodkud už moje peníze neuvidí. S pozdravem I.Průšová
24. 8. 2017 dne 22:16

Dobrý den paní Průšová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Vaši reakci v diskuzním fóru považujeme za konstatování a projevení Vašeho osobního názoru. Přímou otázku jste nám nepoložila. Na Vaše předchozí otázky jsme Vám odpovídali. Paní Průšová, pokud bychom měli k dispozici nové informace k věrnostnímu programu, velmi rádi Vám je představíme. Ale v tuto chvíli Vám opět odpovím stejně: 

Nový zákaznický program je již ve fázi přípravy a odslouhlašení. Jakmile budeme znát nové podmínky, zveřejníme je na našich webových stránkách a v klubovém časopise. Klubový časopis budeme rozesílat v druhé polovině září 2017.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

 

25. 8. 2017 dne 10:04