Věra, Chodov:
Dobrý den paní Drašnarová,děkuji Vám za odpověd.Bohužel jsem už podací lístek nenašla.Tak je možné,že došlo k chybě někde na cestě.Jěště bych Vás tedy ráda poprosila o radu,pokud jsem Vaším členem a chci poslat další čárkový kod z velkého balení vitamínu,tak jak je mám poslat.V balení byla jen Vaše brožurka s výrobky.Děkuji za odpověd,Krejčí
27.01.2012 dne 23:15

Dobrý den paní Krejčí,

Kód z vitamínů pošlete opět doporučeně, do týdne maximálně bude započítán. Nerozumím sdělení, že v balení byla JEN brožurka s výrobky, v balení mělo být ještě něco dalšího? O který produkt se prosím jedná? Můžete mi také zavolat na bezplatnou linku 800 141 141, jsem dnes 30.1.2012 v práci do 15 hodin.

Děkuji Vám za pochopení situace a přeji hezký den.

30.01.2012 dne 8:58