Plesa, Lázně Bohdaneč:
Dobrý den, mám dotaz týkající se mé nové objednávky č. 2029652 (částka 1373,-) , kde mám produkty úplně stejné jako v mé původní objednávce s č. 2026845 (částka 1320,-). Má původní objednávka, s nižší částkou byla zamítnuta a byla nahrazena za objednávku druhou s částkou vyšší. Objednávala jsem produkty v akci 3+1 zdarma. V původní objednávce mám takto vytvořené 2 sady. Avšak v objednávce nové, kterou jsem zaplatila i již fyzicky dostala mám sadu 3+1 a sadu 2+1. Nevšimla jsem si toho a tak by mě zajímalo jak je to možné? Ráda bych věděla proč se mi najednou objednávka navýšila o 53,- Kč a proč jsem je "musela" zaplatit, když mi objednávka vyšla jinak.Děkuji.
10. 10. 2015 dne 20:22

Dobrý den paní Hyžová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Ověřila jsem Vaši objendnávku a při uzavírání objednávky byla systémem zřejmě chybně rozpočítána akce 3+1. Za chybu se velmi omlouváme.

Jako kompenzaci Vám zasíláme zdarma balení ImunoElixeeru RAPID v hodnotě 87 Kč. Výrobek bude zaslán společně v zásilce s žehličkou, na kterou máme objednávku v evidenci.

Pro jakékoliv doplňující informace jsem Vám samozřejmě k dispozici na bezplatné lince 800 141 141.

S pozdravem a přáním hezkého dne,


 

12. 10. 2015 dne 14:21