corina, bacau:
Dobrý den, dne 28.11. jsem objednávala 2ks MEGALECITHIN á 221 Kč. Moji objednávku jste přijali.8.12. jsem se dotazovala, proč zásilka stále nepřišla. Odpověděli jste, že máte technické problémy a že se mám informovat cca za 2dny na infolince. Dneska jsem volala a bylo mi řečeno, že mi bude zaslán MEGALECITHIN á 249 Kč, protože jiný již není. Souhlasila jsem, protože jej nemám pro sebe a již jsem ho slíbila. Nezdá se mi ale od vás toto jednání solidní, když jste původní objednávku přijali.Navíc jsem se musela sama pídit, jak to se zásilkou vypadá, protože se mi zdál termín od 28.11. dlouhý. Je to sice poprvé, co jsem se u vás s něčím takovým setkala, ale píšu, protože se mi takové jednání nelíbí a nedělá vaší firmě dobrou vizitku.Určitě by bylo vhodné, kdyby firma sama tuto situaci zákazníkovi vysvětlila a nečekala až se ozve sám.Daniela Smekalová
15. 12. 2014 dne 11:04

Dobrý den paní Smekalová,
děkujeme za vaši připomínku.

Rozumíme vašemu rozhořčení a omlouváme se za komplikace a nejasnosti. U Mega Lecithunu došlo z legislativních důvodů k úpravám v textech na krabičce. Z tohoto důvodu vznikly komplikace při balení a odesílání zásilek, které jsme zjistili až z reakcí zákazníků. Za toto se dodatečně omlouváme.

V tomto hektickém předvánočním období bohužel nemáme kapacitu na proaktivní informování zákazníků, takže může vyjímečně dojít k uvedeným komplikacím s objednávkami. Děláme však všechny možné kroky, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.

Děkujeme za pochopení a těšíme se na další spolupráci.

S přáním pohodových předvánočních dnů

za Klub zdraví Walmark

16. 12. 2014 dne 15:44