Mária, Příbor:
Dobrý den,chci se zeptat jestli by bylo možné poslat ještě jednu kopii faktury pro pojišťovnu, objednávka 1724887 z27.1.2014. Další dotaz, zakoupili jsme v lékárně vánoční balení hlívy ústřičné s nožíkem zdarma. Zdá se nám, že nůž má nějak uvolněnou nebo povolenou čepel - hýbe se a není možno s ním krájet. Chci se zeptat zda-li reklamovat v lékárně nebo jestli je možná nějaká kompenzace. Vím, že to není Vaše vida, mohla to být vada již od výroby, ale mohlo jim to spadnout např. v lékárně.Děkuji za ochotu a odpověď.
28. 1. 2014 dne 20:21

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Kopii faktury odešleme zítra poštou.

Omlouvám se Vám za vadu nožíku, lituji, náhradní k zaslání vůbec nemáme. Jako kompenzaci Vám nabízím zaslán dárku červené pantofle, velikost 38-41, pletené s norským vzorem, nebo 30 Wk k připsání k Vašemu členskému číslu a využití dle Vašich potřeb.

Prosím Vás o zaslání informace o Vašem rozhodnutí na eva.drasnarova@walmark.cz

Děkuji Vám za pochopení, přeji hezký den.

29. 1. 2014 dne 12:05