Iulia, Třinec:
Dnes jsem chtěla ( přiznávám, že po hodně dlouhé době ) udělat objednávku a zjistila jsem, že mé body byly anulovány. Nemyslíte, že byste před tímto krokem mohli své klienty na tuto skutečnost mailem nebo SMS upozornitt? Myslím, že by to vůči zákazníkovi nebyl úplně špatný přístup.
19. 9. 2013 dne 19:41
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz i připomínku, v současné době nemáme technické podmínky pro posílání SMS z našeho webu, na situaci klienty upozorňujeme předem tím, že jsou všechny náležitosti o věrnostním programu uveřejněny ve Stanovách. Jsou volně přístupné pro všechny zákazníky i zájemce na www.klubzudravi.cz v úseku O nás - Stanovy. Po delší než dvouleté nečinnosti jsou kódy pro všechny klienty odstraněny. Pokud máte nyní zájem o další činnost v Klubu zdraví Walmark a ve věrnostním programu, jsem ráda, že jste se ozvala. Na Vaši žádost kódy můžeme připsat zpět, prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin, záležitost s Vámi vyřídí operátorka. Děkuji Vám za pochopení situace a přeji hezký den.
23. 9. 2013 dne 10:12