Irena, Kopřivnice:
Dne 07.02.2017 jsem zasílala na Zákaznický servis - doporučeně žádost o zapsání bodů z nalepených kódů. Kdy budu mít tyto zapsány? Dosud tam nejsou. Děkuji za odpověď.
22. 2. 2017 dne 6:03

Dobrý den paní Kahánková,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Litujeme, zasílání čárových kódů bylo ukončeno k 31.12.2016. Informaci o ukončení věrnostního programu jsme uváděli v našem klubovém magazínu v září 2016. Nyní již čárové kódy nepřipisujeme.

Připravujeme nový věrnostní program, který bude cílený na výhodnější ceny pro naše registrované klienty, např. slevové kupóny, slevy za pravidelné nákupy, poštovné zdarma, atd.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

22. 2. 2017 dne 9:33