Otázka 37887

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den, vím, že nejsem první, kdo vám píše o ukončení věrnostního programu, a navíc nejsem zvyklá, si někde stěžovat, ale to, že jste o plánovaném ukončení programu neinformovali ještě v době, kdy byla možnost objednat dárky, které by měly nějakou úroveň, mne dost nemile překvapila a proto vám píši. Zdá se mi smutné, že na stránkách jste stále uváděli informace o věrnostním programu, jak postupovat při zasílání čárových kódů, za které si můžeme objednat výrobky nebo dárky, ovšem nikde nebyla žádná zmínka o tom, že nabídku dárků ukončíte. Až v době, kdy se nabízené dárky ztratily z nabídky, se dovíme se, že věrnostní program končí. Myslím si, že by bylo slušné, abyste jako férová firma (což jsem si o vás doposud myslela) dárky nabízeli ještě nějakou dobu po té, co jste oznámili, že věrnostní program končí, abychom si je mohli ještě objednat. Děkuji za pochopení

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Chápeme Vaši připomínku, nicméně věrnostní program je dobrovolný a firma se nikde nezavazuje a není povinná poskytovat klientům jako odměny věcné dárky. Wk body lze vyčerpat na nákup našich produktů, včetně produktů ve Vánočním balení.

Oznámení o ukončení věrnostního programu je s dostatečným předstihem, aby si klienti mohli své Wk body vyčerpat.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

Markéta Skalková

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: 372 420 000,- Kč
Informace pro platbu kartou:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.