Otázka 37303

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den mám prosím dotaz ?Užívám dlouhodobě Hořčík(Magne B6) 1 až 2 ty denně. Chci se zeptat poslední dobou mám v noci lehké křeče do nohou,mám zvednout dávku nebo přidat nějaký jiný prvek(zinek ,selen atd)Jsem muž ,58 let .Děkuji

 

Dobrý den pane Petře,

Magne B6 není produkt společnosti Walmark a.s., ale i tak se Vám velmi ráda odpovím. Nedostatek hořčíku je jen jeden z důvodů, proč můžete pociťovat křeče. Důvodem může být také nedostatečný pitný režim, přetížení svalů, jednostranný pohyb či jeho nedostatek, ale také fyziologie kosterní soustavy. Může se také jednat o nerovnováhu i jiných krevních minerálů než hořčíku. Například nedostatek draslíku, se také projevuje křečemi, jehož koncentraci snižují například některé léky na srdce či tlak. Tento stav také ovlivňuje nadbytek sodíku, tedy soli, skrytých sodných iontů ve stravě (dusičnan sodný, glutaman sodný...) protože je pak nadměrně vylučován draslík. Jde tedy o to, aby tyto minerály byli v rovnováze. Důležitá je kvalitní strava, například semena a ořechy obsahují často tyto minerální látky ve správném poměru, pitný režim, který je základ pro rovnováhu těchto minerálů, a které hrají stěžejní roli při hospodaření vodou v organismu.

Společnost Walmark a.s. nabízí obdobný produkt, a to Magnesium B6

http://www.klubzdravi.cz/produkty/magnesium-b6_953.aspx

V případě, že by křeče byli častější, konzultujte svůj stav se svým ošetřujícím lékařem.

Dagmar Fröhlichová

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč