Otázka 36815

Odpovědi na vaše otázky:

Dobrý den,u nákupu v únoru letošního roku nastala u Vás chyba a ve WK jsem se dostal do záporné hodnoty. Při posledním nákupu jste mi slíbili, že záležitost prověříte. Zjišťuji ale, že se nic nezměnilo. Prosím Vás o zprávu.Děkuji Hladký

Dobrý den,

 

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Pro ověření věrnostního programu prosím volejte náš zákaznický servis 800 141 141 (v pracovní dny v době 7-17 hod.), kde Vám operátorky situaci ověří a sjednají nápravu.

 

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

Markéta Skalková

ShopRoku 2014

 

Vytisknout


WALMARK, a.s., Oldřichovice 44, 739 61 Třinec, Česká republika, IČO: 00536016, DIČ: CZ699003348
Zápis v OR: u rejstříkového soudu v Ostravě, oddíl B, vl. č. 2501
Základní kapitál: ?352 340 000,- Kč