-
Datum:
14.5.2013 | Počet reakcí: 0
Metaanalýza 15-ti studií dokládá, že zdravotní přínos rybího oleje, který je bohatý na nenasycené omega-3 mastné kyseliny, může být spojován se schopností příznivě ovlivňovat srdeční rytmus.
-
Datum:
11.12.2012 | Počet reakcí: 0
Data z meta-analýzy vycházející ze 13 klinických studií potvrzují schopnost koenzymu Q10 zlepšovat srdeční funkce u lidí s městnavým srdečním selháním.
-
Datum:
20.11.2012 | Počet reakcí: 1
Nová studie, které se zúčastnilo téměř 15 000 Američanů starších padesáti let, naznačuje, že každodenní příjem multivitaminových doplňků stravy může u těchto mužů snížit riziko vzniku rakoviny o 8%. Toto je dobrá zpráva pro všechny, kteří každý rok utrácí spoustu peněz právě za multivitaminové přípravky s tím, že tyto přípravky pomáhají předcházet vzniku nemocí. Tato studie ukazuje mírný, ale průkazný přínos v prevenci rakoviny.
-
Datum:
19.10.2012 | Počet reakcí: 0
Tahle zvláštní houba dostala své jméno podle tvaru a barvy klobouku, který připomíná ústřice. Je nejen chutná, ale má i spoustu dalších pozitivních vlastností pro lidský organizmus. Především dokáže podporovat imunitní systém.
-
Datum:
16.10.2012 | Počet reakcí: 2
V rybím tuku jsou obsaženy omega-3 nenasycené mastné kyseliny, které se přirozeně vyskytují v mozku. Tyto kyseliny jsou zejména u malých dětí zásadní pro vývoj centrální nervové soustavy a mozku.
-
Datum:
4.10.2012 | Počet reakcí: 0
Na zdraví srdce a cév mají důležitý vliv některé látky, které by v naší stravě neměly chybět. Pokud si nejste jisti, že svému tělu dodáváte dostatek rybího oleje, koenzymu Q10 a selenu, může pro vás být řešením nový doplněk stravy OmegaPrim.
-
Datum:
24.9.2012 | Počet reakcí: 1
Z nové metaanalýzy vyplývá, že užívání probiotik je spojeno se snížením rizika vzniku průjmu, jakožto vedlejšího účinku vyvolaného užíváním antibiotik.
-
Datum:
12.9.2012 | Počet reakcí: 0
Vědci zjistiil, že vyšší příjem vlákniny nabízí vhodnou ochranu před nemocemi kardiovaskulárního systému, a to zejména u žen.
-
Datum:
30.8.2012 | Počet reakcí: 1
Britští vědci zjistili, že užívání multivitaminových doplňků stravy může zlepšit kognitivní funkce u dospělých i u dětí.
-
Datum:
6.8.2012 | Počet reakcí: 0
Nová meta-analýza ukázala, že krátkodobá suplementace vitaminem C může snižovat krevní tlak, s ještě větším přínosem pro osoby s vysokým krevním tlakem.