icon

Široká nabídka doplňků stravy nejvyšší kvality ve formě základních vitamínů, minerálů, ale také sofistikovanější produkty pro více specifické potřeby.

Sportujete? Nezapomínejte tělu doplnit hořčík!
27.02.2024

Sportujete? Nezapomínejte tělu doplnit hořčík!

Nejen vrcholoví sportovci, ale i ti rekreační, by neměli zapomínat na dostatečný příjem minerálních látek, které podpoří nejen sportovní výkon, ale také regeneraci organismu po něm. Jednou z nejdůležitějších minerálních látek, které organismus před i po náročných výkonech ocení, je hořčík!

Přečtěte si více
Zobrazení: 312
Ostropestřec, bylina, která si s játry rozumí
23.02.2024

Ostropestřec, bylina, která si s játry rozumí

Pokud jste ještě neobjevili sílu ostropestřce mariánského, je to velká škoda. Ostropestřec mariánský patří mezi nejoblíbenější a nejznámější byliny pro podporu zdraví jater, jejich přirozenou detoxikaci a podporu správného trávení. Jeho pozitivní účinky na játra jsou navíc známá již více než 2 tisíce let. V době, kdy je naše tělo neustále pod vlivem škodlivých toxinů (např. v důsledku znečištěného životního prostřední, užívání léků, či konzumace potravin s umělými přísadami), je důležité myslet na to, jak zdraví jater podpořit.

Přečtěte si více
Zobrazení: 2458
Podpořte imunitu přírodními prostředky
14.02.2024

Podpořte imunitu přírodními prostředky

Trpíte na častá nachlazení a další respirační onemocnění? Zaměřte se na podporu imunity za pomoci aktivních látek přírodního původu a můžete se cítit fit i uprostřed zimy.

Přečtěte si více
Zobrazení: 856
Není tuk jako tuk aneb víte, kterým je lepším se vyhnout?
09.02.2024

Není tuk jako tuk aneb víte, kterým je lepším se vyhnout?

Aby lidské tělo mohlo správně fungovat, potřebuje stravu obsahující všechny potřebné živiny (tuky, cukry a bílkoviny). Tuky by měly tvořit cca 25–35 % denního příjmu potravy. Dávno neplatí, že chceme-li se zbavit přebytečných kilogramů, je nutné vyřadit z jídelníčku tuky. Úplné vyloučení tuků neznamená, že budeme zdravější a štíhlejší. Jde o mýtus. Tuky jsou pro lidský organismus nepostradatelné, ale je nutné vědět, jaké našemu tělu škodí a jaké prospívají.

Přečtěte si více
Zobrazení: 1204
Jak se v chladných dnech správně starat o pleť, vlasy a nehty?
30.01.2024

Jak se v chladných dnech správně starat o pleť, vlasy a nehty?

Máte pocit, že se během zimních měsíců zhoršuje nejen kvalita Vaší pleti, ale také vlasů a nehtů? Mrazivé počasí a vítr mohou stav pleti, vlasů a nehtů opravdu ovlivňovat. Vlasy mohou vypadávat, být slabší a sušší. Pleť může být suchá a zarudlá. Nehty, podobně jako vlasy, v chladných dnech nerostou tak rychle a mohou být křehké a lámavé. Nechte se inspirovat našimi tipy, díky kterým bude Vaše zdraví a krása zářit také v zimě.

Přečtěte si více
Zobrazení: 252
Zima na talíři? Zkuste pokrmy, které zahřejí a dodají energii!
24.01.2024

Zima na talíři? Zkuste pokrmy, které zahřejí a dodají energii!

Pokud si v zimním období namísto zeleninového salátu dáváte raději hutnou zeleninovou polévku, děláte dobře. Teplé pokrmy z dýně, batátů, červené řepy, hlívy ústřičné a jablek zahřejí zevnitř a dodají energii. Které pokrmy by určitě neměly na zimním talíři chybět?

Přečtěte si více
Zobrazení: 280
Jak mít dostatek energie uprostřed zimy?
10.01.2024

Jak mít dostatek energie uprostřed zimy?

Zvýšená únava, skleslost, přecitlivělost, změny nálad a poruchy spánku mohou signalizovat, že vás navštívil „zimní splín“. Není divu, sluníčka je málo a jaro v nedohlednu. Na to, abyste se cítili dobře a plni energie ale nemusíte čekat, až se venku oteplí. Poradíme vám, jak získat energii a mít dobrou náladu i v době, kdy je venku nevlídno.

Přečtěte si více
Zobrazení: 169
Zobrazuji články 1 až 7 z 127 celkem