icon
icon
icon

Vysoká mentální zátěž – Články

Podkategorie

S udržením fyzické a psychické kondice pomůže hořčík
19.11.2019

S udržením fyzické a psychické kondice pomůže hořčík

Pokud jste neustále unavení, trpíte migrénami či bolestmi hlavy, trápí vás změny nálad, jste úzkostní, máte problémy s usínáním a svalovými křečemi, může za tím stát nedostatek hořčíku (magnesia). Nízká hladina hořčíku patří mezi nejčastější minerální poruchy. Hořčík je jedním z nejdůležitějších prvků, který udržuje tělo v dobré fyzické a psychické kondici, a proto je také označován jako prvek života.

Přečtěte si více
Zobrazení: 274
Život s lupénkou
14.11.2019

Život s lupénkou

Lupénka (psoriáza) je chronické zánětlivé onemocnění organismu, které se projevuje na kůži. Lupénka je autoimunitní onemocnění, při kterém se imunitní systém obrátí proti vlastnímu organismu. Svůj český název nese lupénka podle šupinek, které se z kožních ložisek odlupují. I když lupénku nelze zcela vyléčit, lze zmírnit její projevy, aby kvalita života pacientů byla co nejméně ohrožena.

Přečtěte si více
Zobrazení: 197
Vyzrajte na pocení v podpaží
14.11.2019

Vyzrajte na pocení v podpaží

Při sportu, fyzické námaze či v teplém počasí se potí každý. Nadměrné pocení ale v pořádku není a mnohdy může signalizovat vážný zdravotní problém. Jaké jsou nejčastější příčiny nadměrného pocení a jak ho lze ovlivnit se dočtete v našem článku.

Přečtěte si více
Zobrazení: 446
Den milovníků knih aneb zajímavosti o knihách
09.08.2019

Den milovníků knih aneb zajímavosti o knihách

9. srpen je DNEM MILOVNÍKŮ KNIH. Pokud patříte mezi vášnivé čtenáře, v srpnu máte důvod k oslavě. Devátý srpen je totiž Dnem milovníků knih. Začal se slavit v USA, ale rozšířil se do mnoha zemí světa. Jde o neoficiální svátek, který vyzývá všechny milovníky knih, aby oslavili knihy a literaturu.

Přečtěte si více
Zobrazení: 59
Spánková hygiena aneb jak se vyspat i v tropických dnech
31.07.2019

Spánková hygiena aneb jak se vyspat i v tropických dnech

Nezdravý životní styl, stres, nepravidelná pracovní doba, ale i vysoké noční teploty mohou vést k nekvalitnímu spánku, poruchám spánku a nespavosti. Někdy se totiž ani po deseti hodinách spánku necítíme dobře odpočatí. Dodržováním jednoduchých pravidel, můžete svůj spánek zkvalitnit a zajistit tak tělu tolik potřebnou regeneraci. U dlouhodobějších poruch spánku je doporučováno navštívit lékaře, který vyloučí jiná onemocnění vedoucí k nespavosti.

Přečtěte si více
Zobrazení: 190
Do boje se stresem! Rady, jak pečovat o své zdraví, i když nemáte čas
29.05.2019

Do boje se stresem! Rady, jak pečovat o své zdraví, i když nemáte čas

Ať už jde o zdraví všech orgánů, zpomalení procesu stárnutí, zlepšení výkonu nebo ovlivnění psychických funkcí, dostatečný přísun vitamínů hraje velmi důležitou úlohu při udržování lidského organismu v co nejlepší formě.

Přečtěte si více
Zobrazení: 116
Bolí vás žaludek ze stresu? Víme, co vám uleví
31.10.2018

Bolí vás žaludek ze stresu? Víme, co vám uleví

Leží vám už dlouho něco (nebo někdo) v žaludku a téměř denně zažíváte stres? Potom by byl skoro zázrak, kdyby vás nezlobilo zažívání. Podle nových vědeckých výzkumů plní totiž žaludek funkci „druhého mozku“, který musí – mimo jiné – čelit i všem starostem a emocím. Na fyzické rovině se tato zátěž projevuje nevolností, nečekanými bolestmi břicha, nechutenstvím či pálením žáhy – symptomy, které klasická medicína označuje jako žaludeční neurózu.

Přečtěte si více
Zobrazení: 28734