Ivana, Olomouc:
Zdravím Vás. Přišla mi objednávka , konkrétně želatinové multivitamíny a jedno balení bylo otevřeno a vitamíny chyběly. Jak je to možné? Žádám o nějakou výměnu nebo kompenzaci. Děkuji za odpověď. Jsem častým odběratelem, stalo se to poprvé, ale je to dárek a velmi mne to zklamalo.
08.12.2011 dne 16:46

Dobrý den, prosím přijměte omluvu za vzniklou situaci.

Ověřte, zda došel neporušený balík, pokud byl potrhán a přelepen jinou než páskou Walmark, prosím, vyfoťte. Vadné zboží pošlete zpět na reklamaci s tím, že na u zásilky přiložený reklamační list uvedete přesně o jakou závadu jde, Můžete požádat o kompenzaci za náklady na poštovné, vzniklé s odesláním reklamace. Zboží pošlete na adresu:

Walmark, a.s.
Zákaznický servis
Nová Tovární 1940
737 01 Český Těšín

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů, jedná se o běžný postup. Je vhodné vždy u reklamace uvádět své členské číslo, abychom mohli rychle a správně reklamaci vyřídit.

Děkuji Vám za pochopení a přeji hezký den.

09.12.2011 dne 11:27