Alena, Benešov:
Zdravím a reaguji na časté dotazy ohledně zasílání čárových kódů poštou (občas po jejich nesnadném získávání z některých balení),jsem jedna ze zklamaných zákaznic,které se "kody" ztratily.Zkusíte prosím vymyslet jejich odesílání jinou formou???
31.01.2012 dne 1:18

Dobrý den, děkuji Vám za podnět.

V současné době není jiné řešení, jak ověřit originalitu kódu, než jeho zaslání k nám na zákaznický servis. Automatické připisování Wk přímo u objednávky není možné proto, že do věrnostního programu jsou zařazeny i kódy z lékáren.  V pilotním projektu docházelo velmi často k tomu, že klientovi jsme připsali kód při nákup a ten jej obratem z výrobku sejmul, poslal k nám jako zakoupený v lékárně. Rádi poskytneme našim členům KZW bonus za výrobek, ale pouze jednou. Aby nedocházelo ke zneužívání, podkladem pro započítání je pouze originální kód.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

31.01.2012 dne 11:00