Radim, Třinec:
Zajímalo by mě proč máte nějaké výhody pro členy,když nejsou pro zákazníky.Posílal jsem kody které sbírám skoro 2 roky a se mnou celá rodina a známí a těším se na odměnu v podobě batohu,ale kde nic tu nic. Ani žádný meil na vysvětlení. To si děláte ze svých zákazníků nebo rádoby členů srandu?Děkuji.
14.11.2014 dne 17:40

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. Na úvod mé odpověďi bych ráda uvedla, že si z našich zákazníků a členů Klubu zdraví Walmark srandu rozhodně neděláme. Naopak, velmi si přízni našich klientů vážíme a vždy se snažíme vyjít vstříc. V případě přijaté objednávky, kde zboží není skladem, klienta kontaktujeme e-mailem nebo telefonicky. V případě kdy kont. není platný nebo nemáme uvedený, zasíláme poštou korespondenční lístek.

Je mi líto, na Vaše jméno neevidujeme v r. 2014 žádné přijaté čárové kódy. Pro kontrolu prosím o sdělení Vašeho zákaznického čísla. Dále kdy jste dopis s čárovými kódy zasílal, zda-li obyčejnou formou nebo doporučenou. V případě doporučené formy uveďte podací číslo.
 
Pokud dojte ke strátě obyčejné zásilky, nelze jí bohužel zpětně dohledat. Česká pošta jí v databázi neeviduje. 

Pro jakékoliv doplňující informace jsem Vám samozřejmě k dispozici na bezplatné zákaznické lince 800 141 141, v pracovní dny, vždy v době 10-15:30 hod.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem,

18.11.2014 dne 8:22