Judith, Brno:
Včera a opakovaně i dnes jsem se pokoušela objednat zboží prostřednictvím rychlé objednávky. Ani v jednom případě se mi neobjevil soupis objednaného zboží a celkový výše objednávky na obrazovce PC či v seznamu mých objednávek. Přitom v minulosti jsem tento postup několikrát úspěšně použila. Prosím o ˇvysvětlení. Dík.
22.11.2011 dne 10:11

Dobrý den, děkujeme za dotaz.

Systém rychlé objednávky je plně funkční. V seznamu objednávek (pro jeho zobrazení je nutné se přihlásit) se zobrazují jen uskutečněné - odeslané objednávky. V případě jakýchkoliv nejasností s objednávkou můžete kontaktovat bezplatnou zákaznickou linku 800 141 141. Děkuji za pochopení.

S přáním hezkého dne

 

23.11.2011 dne 14:57