Jiří, Huntířov 128, Dvůr Králové n.|L.:
Vážení,zakoupil jsem dnes, 20.června 2014 váš produkt GinkoPrim, kde uvádíte možnost získání slevového kuponu s platností do 31.12. 2013. Jak to, že prodáváte produkt s prošlou lhůtou? Jak to, že uvádíte neplatné telefonní číslo 800 141 141 ? K 60 000 vašich spokojených zákazníků se tedy nemohu počítat. Můžete se k tomu vyjádřit?
20. 6. 2014 dne 17:13

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Výrobek nemá prošlou lhůtu, záruční lhůta je uvedena na balení a je označena údaje EXP a datem. Kupon má určitou platnost, výrobek je však prodávám dále, protože je naprosto v pořádku.

Zákaznická linka 800 141 141 je činná v pracovních dnech v době 7-19 hodin, v případě, že operátorky hovoří, je potřeba vyčkat na spojení.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

23. 6. 2014 dne 10:39