adriana, bucuresti:
Vážení přátelé srdečně Vás zdravím a výrazně děkuji za velice promptní vyřízení reklamace na batoh HUSKY. Zítra s ním již můžeme vyrazit na dovču. Zároveň mám obrovskou radost z výhry v soutěži s beta-karotenem a tady bych se rád pozeptal kdy asi cena dorazí. Hezké prázdniny přeje a za vynikající spolupráci děkuje Josef Šochman
24.07.2009 dne 9:03

Dobrý den pane Šochmane, děkuji Vám za zprávu. Hezky si batoh užijte a v případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.

Balíček s taškou a šátkem jsme posílali minulý týden, prosím, poptejte se na dodací poště, zda tam na Vás nečeká. Několik klientů se nám již ozvalo že dárek obdrželi, tedy Vám zřejmě pošta nenechala oznámení o uložení zásilky.

Číslo zásilky by mělo být Bx0250549250, snad jsem to z podacího archu přečetla dobře.

Přeji Vám krásnou dovolenou.

24.07.2009 dne 12:13