Helena, Přerov:
Vážení přátelé.Dne 27.11.2013 jsem využila možnosti dopravy zdarma a objednala si HLÍVU ÚSTŘIČNOU ZA 416,- kČ, Tato objednávka však do dnešního dne nebyla vyřízena. Neví, kde se mohla stát chyba..
4. 12. 2013 dne 16:46

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.

Vzhledem k tomu, že neuvádíte své členské číslo ani číslo objednávky, nemohu přesně odpovědět. Pokud Vám přišel potvrzovací e-mail o převzetí objednávky, je v něm uvedeno číslo objednávky a objednávku můžete také sledovat přímo na své osobní stránce.

Pokud potvrzovací e-mail nepřišel, pak objednávka nebyla závazně potvrzena, tedy v systému neexistuje. U Vás se projeví jako košík na prodejně, který neprošel pokladnou.

Prosím, ověřte na své osobní stránce a následně mě kontaktujte na bezplatné lince 800 141 141 dnes do 14 hodin, připravte si prosím své členské číslo nebo číslo objednávky. Udělám vše pro to, abyste byla spokojena a objednávka byla vyřízena.

Hezký den přeje

5. 12. 2013 dne 7:06