ILONA, Benešov:
Vážení,jsem již dlouholetou členkou vašeho Klubu zdraví a stále spokojena s vašimi produkty i službami. Bohužel nyní se vyskytla nesrovnalost v naší korespondenci. Dne 22.11.2011 jsem odeslala na vaší adresu v jedné obálce odpověď na "křížovku" a zároveň 23 ks čárových kódů produktů,jimiž jsem si chtěla navýšit své "konto WK" a objednat další vaše produkty k vánocům.Mám napsané i kopie odeslaných kódů(zboží jsem vždy objednávala přímo u vás - viz dodávky),bohužel k dnešnímu dni nejsou na mém kontě připsané WK za kódy. Ta jsem z toho smutná,nejspíš se obálka ztratila poštou?.mám ji příště raději odeslat doporučeně?Prosím o odpověď, s díky vaše věrná klientka Alena KorandováP.S. ...mohu zaslat seznam odeslaných čárových kódů na vaše vyžádání
11.12.2011 dne 16:16

Dobrý den paní Korandová,

prosím, kontaktujte mě na bezplatné lince 800 141 141 v pracovních dnech jsem vždy přítomna v době 11-14 hodin, směnuji.

Vždy je vhodné posílat kódy doporučeně, jsou to de facto peníze v jiné podobě, pošta za přepravu obyčejnou zásilkou neručí.

Těším se na kontaktakt, přeji hezký den.

12.12.2011 dne 9:26