Martina, Třinec:
Vazena pani, pokud dobre ctu tak ve stanovach neni napsano ze produkty by mely byt zakoupeny u vas v e-shopu, a prominte ze si neuchovavam ucty od vsech veci ktere nakupuju, "vy to asi tak delate", kdybych to mela delat tak si na to musim poridit pokoj aby se mi tam vsechny vesly, co kdyby je za par let jednou nekdo chtel videt. Dekuji za vstricne jednani a pochopeni situace. Ty kody jsem rovnou mohla vyhodit do odpadkoveho koše. Timto si u me vase firma hodne poskodila povest a s touto veci se pred nikym nebudu tajit a verte tomu, ze diky "vasemu ferovemu" jednami jste prave ztratili jednu zakaznici.Stanovy jsou platné pro každého. Pokud jste začala střádat kódy ještě před přihlášením do KZW, pak jste odněkud získala pouze poloviční informaci - Wk můžete sbírat, je však nutno dodržet Stanovy.Ve Stanovách je dále uvedeno, že se nejedná pouze o jednorázové zaslání kódů v hodnotě nad 500 Wk. Za nakoupené produkty Vám rádi poskytneme odměnu ve Wk a dárek nebo produkt dle vlastního výběru. Je však nutno dodržet Stanovy a zde opakovaně prosím o řádně pročtení bodu 2.9, jehož znění jsem Vám poslala v minulé odpovědi.Prosím, pošlete tedy doklad o nákupu, v opačném případě nemůžeme kódy do věrnostního programu zahrnout.S přáním hezkého dneEva Drašnarová21.04.2011 odpovězeno 22.04.2011Dobrý den moje identifikacni cislo je 98056678. U meho profilu je nejaky problem s prisanim bodu, muzete mi zdelit v cem je problem.Nashledanou Dobrý den, děkuji Vám za doplnění Vašeho členského čísla.Poslala jste do věrnostního programu kódy za 605 Wk, a to dne 19.4.2011. Členkou KZW jste ode dne 14.4.2011. Do KZW jste se přihlásila internetem, neuvedla jste žádný e-mailový ani telefonní kontakt. Vzhledem k tomu, že ihned posíláte čárové kódy, předpokládám, že jste si zjistila ve Stanovách, že tento věrnostní program je pro naše klienty zřízen a že jej můžete využívat.Protože u nás doposud neproběhl žádný nákup výrobků a po pěti dnech členství posíláte kódy z produktů v celkové nákupní ceně cca 7 tisíc korun, žádám Vás v souladu se Stanovami KZW o zaslání dokladu o nákupu těchto produktů.Zde cituji Stanovy KZW, které jsou veřejně přístupné na našich webových stránkách:2.9 Členství v KZW může být jednostranně zrušeno ze strany Wal­mark, a. s., bez možnosti využití nastřádaných a nevyčerpaných Wk, a to z důvodu podvodu či pokusu o podvod na společnos­ti Walmark nebo jiném členu Klubu zdraví Walmark nebo osobě nakupující produkty společnosti Walmark, a. s. Důvodem může být např. falšování čárových kódů jakýmkoli způsobem, získání čárových kódů nekalým způsobem a podobně. Společnost Wal­mark, a. s., si vyhrazuje právo požadovat po členovi Klubu zdraví Walmark doklad o zakoupení většího množství produktů, pokud čárové kódy z nich uplatňuje ve věrnostním programu KZW. Vět­ším množství se rozumí čárové kódy v hodnotě vyšší než 500 Wk, zaslané jednorázově a/nebo vykazující známky hromadného od­běru, nákupu či jiného získání produktů. Každý takový případ je řešen individuálně. Děkuji Vám za pochopení situace a žádám o zaslání dokladu o nákupu.Eva Drašnarová20.04.2011 odpovězeno 21.04.2011Dobrý den, v čem je problém s připsáním mých bodů Dobrý den, děkuji Vám za dotaz.Protože neuvádíte své členské číslo ani jiné identifikační údaje, nemohu Vám odpovědět. Prosím, napište mi vaše ID - členské číslo, případně kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin.Děkuji Vám za pochopení situace, přeji krásný den.Eva Drašnarová
22.04.2011 dne 12:28
Děkujeme Vám za názor, přejeme hezký den.
22.04.2011 dne 15:04