Zdeněk, Bohumín - Záblatí:
Proč mi byl odňat TOP klient a zároveň mi bylo odňato 80 WK.Dále v kolonce objednávky I když mojje poslední objednávka byla řádné uhrazena dne29.01.2015. I když podle toho soudíte, že nejsem pro Vás dost dobrý klient tak skončím se vší úctou. s pozdravem Ing. Zdeněk Zufalý
22.05.2015 dne 21:59

Dobrý den,

děkuji za Váš dotaz. Pro přesné ověření Vás prosím o sdělení zákaznického čísla na můj e-mail marketa.skalkova@walmark.cz nebo zavolejte na bezplatnou linku 800 141 141 v pracovní dny v době 7-17 hod.
Na Vaše jméno totiž evidujeme dvě registrace z toho jedna je nová (duplicitní) a druhá je správně označena jako TOP klient. Zřejmě jste se přihlásil na nové zákaznické číslo, které nemůže být označeno jako TOP klient.

Předem děkuji za odpověď.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

27.05.2015 dne 11:59