Constanta, Olomouc:
Přivítala bych u mého profilu informaci o stavu mého účtu, tedy za kolik Kč jsem nakoupila za posledních 365 dní, a v jaké skupině podle nového věrnostního programu jsem. Nedá se to nijak zjistit, protože na webu nemáte datum, od kterého nový program začíná, a usnadnilo by to rozhodování zda v blížící se době vypršení nakoupit, abychom se udrželi ve skupině nebo se příp. posunuli výš.
29. 6. 2018 dne 18:34

Dobrý den,

Reaguji na Váš dotaz ohledně členství.

Vy jste u nás vedena jako klient Pojišťovna MV, tzn.,že máte trvale 7% slevu.

V případě, že by jste chtěla spadat do našho věrnostního programu, je zapotřebí vystoupit ze skupiny Pojišťovna  a pak fungujete na základě našich pravidel.

Nelze spojit dva typy členství.

Doporučuji pro bližší informaci zavolat k nám na bezpatnou linku, kde můžeme vše detailně probrat a sdělíme Vám jaké jsou možnosti a postupy.

800141141, po-pá, 8-18 hod.

Děkuji

S Pozdravem

 

2. 7. 2018 dne 8:20