Petr, Praha:
Přeji dobrý den,poctivě střádám už řadu let kódy, teď se mi zase nějaké nahromadily, tak je chci poslat, ale s hrůzou jsem zjistil, že dosud nasbírané body mi mezitím někdo smazal Chtěl jsem si postupně nastřádat body na dražší výrobek pro své nemocné rodiče, ale teď jsou smazány. Když jsem začal body v roce 2008 postupně sbírat, tak jste mi na můj dotaz odpověděli, že nastřádané body mohu vybrat kdykoli až budu mít dostatek na to co potřebuji - viz Vaše odpověď z 20.10.2008: Nastřádané Wk můžete vybrat kdy uznáte za vhodné, až budete mít dostatek na to, co potřebujete. Věřím, že se jedná o nějaké nedorozumění a že si mé důvěry i důvěry ostatních zákazníků vážíte a že byste teď snad nejednali natolik neseriózně, že byste mi nejprve sdělili, že mohu vybrat body kdykoli až jich bude dost a pak mi je přesto smazali.Žádám tedy o laskavé vrácení bodů na můj účet, abych si za ně nyní mohl konečně objednat (s těmi, co ještě pošlu) to, co potřebuji pro své nemocné rodiče. Předem děkuji, s pozdravemPB
06.12.2014 dne 10:53

Dobrý den,

děkuji Vám za dotaz. Úprava týkající se platnosti věrnostního pogramu je platná od r. 2011, viz Stanovy KZW bod 3.8. - proexpirování Wk z důvodu 2 let nečinnosti.
Nečinností se rozumí aktivita typu objednávka nebo zaslání čárových kódů.

Pokud máte stále zájem využívat věrnostní program, prosím o zaslání objednávky (v Kč) nebo čárové kódy z žádostí o navrácení expirovaných Wk. Žádost adresujte na mé jméno, expirované Wk Vám ráda načtu zpět.

Pro jakékoliv doplňující informace prosím volejte bezplatnou zákaznickou linku 800 141 141 v pracovní dny v době 7-19 hod., kde Vám operátorky ochotně poradí.

S přáním hezkého dne,

08.12.2014 dne 9:38