Jiří, Brno:
Počátkem měsíce listopadu jsem Vám -poprve dopisem- poslal dopis s čárkovými kódy a objednávkou zboží. Jinak dělám objednávku telefonicky Podle záznamu na mých stránkách jsem měl obdržet a přijmout tuto zásilku, bohužel nic takového jsem nedostal a dokonce nemám žádný záznam o placení přes servis 24, což vždycky tak dělám. Nejsem si dokonce ani jistý, že bych dostal dotazník s dárkem. Jsem přesvědčen, že za tuto zásilku peníze ode mne nemáte. Přes počítač jsem žádný pohyb mé objednávky nezaznamenal i když to tak vždycky bYlo. Můžete mi ověřit co se stalo? Díky.
24.11.2009 dne 18:12

Dobrý den, prosím, kontaktujte mě obratem na bezplatné lince 800 141 141, jsem zde dnes do 17 hodin. Zjistím, co se stalo, nachystejte si prosím k ruce Vaše členské číslo, zde je neuvádíte a nemám dle čeho ověřit.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

25.11.2009 dne 10:38