Anonymní:
Počátkem ledna 2017 jsem na adresu Zákaznickéhoservisu Walmark,a.s. zaslala nalepené čárové kodyVašich výrobků se žádostí o připsání příslušných bodůna můj účet věrnostního programu.Do dnešního dne jsem na mém účtu žádnou změnu nazaznamenala.Můžete mi prosím sdělit důvod.Děkuji za vyřízení mého dotazu. S pozdravem Jarmila Marečková
23. 1. 2017 dne 15:14

Dobrý den paní Marečková,

lituji, ale bonusy jsme započítávali jen za ty čárové kódy, které nám byly zaslané do konce uplynulého roku. Bonusový program byl k 1.1.2017 ukončen. V případě, že na svém účtu máte nasbírané Wk, je možné využít je ještě do konce března na nákup našich produktů.

S pozdravem

24. 1. 2017 dne 8:01