Kristina a Jiří, Ostrov:
Několik let využívám Vašich služeb,ale 25.6.2013 jsem objednal zboží,meilem mi přišlo co jsem objednala,ale žádná zpráva,že jste zboží poslali včetně čísla obj.abych mohla sledovat kde se nachází,což jsem v minulosti vždy okamžitě měla k dispozici.Chtěla jsem vstoupit do e-komunikace a nebylo možné se tam dostat až operátorka mi sdělila heslo o kterém jsem neměla potuchy,tak se mi moje stránka otevřela,ale číslo.které mi operátorka řekla tam nikde není a když jsem ho dala do sledování zásilek"TRACK",tak se objevilo,že zásilka tohoto čísla je neznámá.Vždy jsem v minulosti posledně někdy v dubnu měla okamžitě od Vás zprávy,tentokrát nic.V kolonce mé obj.vždy bylo přesně co jsem objednal i dříve abych měl přehled,kolik a zakolik jsem kdy co objednala a tentokrát jen cena poslední objednávky,což je pro mně málo.Doufám,že mně budete v budoucnu lépe informovat.Děkuji Macáková Kristina-Ostrov.
26.06.2013 dne 12:49

Dobrý den paní Macáková, děkuji Vám z zprávu.

Postupně odpovím na dotazy. Operátorky nevidí hesla klientů, pokud se zákazník nemůže dostat na své osobní stránky, nezná heslo, přiřazuje standardní heslo, což je obvykle příjmení nebo jméno klienta.

Ověřila jsem informace u předmětné objednávky, po vložení čísla balíku je zobrazena následná informace od České pošty:

Zásilka podána dne 26.06.2013 na poště 700 30 - Ostrava 30.
SMS zpráva adresátovi dne 26.06.2013 neodeslána z duvodu neplatného kontaktního údaje.
E-mail o podání zásilky adresátovi odeslán dne 26.06.2013.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zásilka připravována na dodací poště 362 07 - Depo Karlovy Vary 70 k doručení.

Čísla zásilek jsou k balíkům přiřazována již při převzetí objednávky ke zpracování, máme svou řadu čísel, informace do předání balíku k přepravě je do systému vložena při poslední manipulaci s objednávkou v našem systému. Pak je zásilka fyzicky zabalena, předána přepravci a následně je po předání přepravci zobrazena v systému přepravce.

Informaci o tom, že se u Vašeho členského čísla nezobrazuje objednávka, ale pouze suma za celkovou objednávku, nechám prověřit IT technikům, protože toto nemohu zjistit sama. V současné době /tzn. od dubna/ jsme však žádné změny v systému v tomto smyslu nečinili.

S čistým svědomím Vám mohu potvrdit, že pro informovanost našich zákazníků činíme všechny technicky dostupné kroky. Je však možné, že se mohou stát nepředvídatelné technické potíže, které se vždy snažíme co nejdříve napravit. Věřím, že u příštích objednávek budete s naší prací více spokojena.

S úctou

 

27.06.2013 dne 6:47