Dobrý den paní Macáková, děkuji Vám z zprávu.
Postupně odpovím na dotazy. Operátorky nevidí hesla klientů, pokud se zákazník nemůže dostat na své osobní stránky, nezná heslo, přiřazuje standardní heslo, což je obvykle příjmení nebo jméno klienta.
Ověřila jsem informace u předmětné objednávky, po vložení čísla balíku je zobrazena následná informace od České pošty:
Zásilka podána dne 26.06.2013 na poště 700 30 - Ostrava 30. |
SMS zpráva adresátovi dne 26.06.2013 neodeslána z duvodu neplatného kontaktního údaje. |
E-mail o podání zásilky adresátovi odeslán dne 26.06.2013. |
Zásilka přepravována k dodací poště. |
Zásilka připravována na dodací poště 362 07 - Depo Karlovy Vary 70 k doručení. |
Čísla zásilek jsou k balíkům přiřazována již při převzetí objednávky ke zpracování, máme svou řadu čísel, informace do předání balíku k přepravě je do systému vložena při poslední manipulaci s objednávkou v našem systému. Pak je zásilka fyzicky zabalena, předána přepravci a následně je po předání přepravci zobrazena v systému přepravce.
Informaci o tom, že se u Vašeho členského čísla nezobrazuje objednávka, ale pouze suma za celkovou objednávku, nechám prověřit IT technikům, protože toto nemohu zjistit sama. V současné době /tzn. od dubna/ jsme však žádné změny v systému v tomto smyslu nečinili.
S čistým svědomím Vám mohu potvrdit, že pro informovanost našich zákazníků činíme všechny technicky dostupné kroky. Je však možné, že se mohou stát nepředvídatelné technické potíže, které se vždy snažíme co nejdříve napravit. Věřím, že u příštích objednávek budete s naší prací více spokojena.
S úctou