Miloš, Kladno:
Moje manželka má takovýto problém. Většinou večer po lehnutí ji začnou ihned nesnesitelně pálit nohy. Dneska již to je i před lehnutím. Bolí nohy a pálí. Co by se s tím dalo udělat? Prozatím stříkáme na osvěžení alpu. A já mám také zajímavou optázku, když začnu brát Varixinal tak mi začnou bolet nohy. Když to přetrvám tak je dobře. Přestali mi otíkat. Jenže zase otíkají a já přemýšlím, zda opět po záhájení léčby Varixinalem budou opět nohy bolet. Děkuji Vám za odpověď za sebe i manželku.
19. 3. 2004 dne 0:00
Bohužel jste nenapsal, zda se Vaše manželka s něčím léčí. Podle popisu obtíží se nejspíše jedná o polyneuropatii (postižení nervů), a příčin může být více. S polyneuropatii se nejčastěji setkáváme u nemocných cukrovkou, při ledvinové nedostatečnosti, u některých léků, a také u osob zvýšeně konzumujících alkohol. Diagnózu polyneuropatie lze otvrdit neurologickým vyšetřením. Podpůrně můžete zkusit užívat preparáty s obsahem vitaminů B (Bkomplex+vitamin C) a hořčíku (Hořčík, GinkoPrim, Vápník-hořčík-zinek). Co se týče druhé části otázky, tak bolesti nohou by neměly být způsobeny Varixinalem, zřejmě se jedná o náhodu.
8. 4. 2004 dne 0:00