Petr, Karviná - Ráj:
Mohu říci jen jedno že jsem vždy od vás bral zboží přes poštu a byl jsem spokojen ale velice hrubě nespokojen jsem ze službou DPD.Dnes jsem mněl dostat balík mezi 10-13 hodinou, to mi bylo voláno.Balík nikde podíval jsem se na výpis dpd a tam napsáno vráceno řidičem na depo částka nezaplacena.volal jsem tam a prý ůdajně nemněl dobírkoví list,čemuž nevěřím..řekla mi na reklamacích že zásilka bude doručena zítra mezi 10-12 hod.Mohu říct že pošta byla je rozhodně lepší.příště budu raději využívat poštu
25.01.2012 dne 15:42

Dobrý den, děkuji Vám za zprávu, informovala jsem službu DPD o situaci s žádostí o zjednání nápravy. Prosím, v případě, že by zboží nebylo doručeno ani zítra, kontaktujte mě přímo na eva.drasnarova@walmark.cz, sepíšeme reklamační řízení.

Omlouvám se Vám za vzniklé nepříjemnosti a přeji hezký den.

26.01.2012 dne 13:34