Josef, Olomouc:
Již po druhé vznáším dotaz na to, proč mi nebyla doposud doručena zásilka z této mé objednávky:"Moje objednávky213466115.12.2015 8:25:5416.12.2015 9:01:40 - předána poště........18.12.2015 chybí data pro zásilkovnu. Předáno na UPS. ......"Stejný dotaz jsem odeslal již před vánoci a do dneška mi nikdo neodpověděl. Při tom jsem zboží uhradil ihned při objednávce Mám toto vaše chování považovat za jednu z výhod členství ve vašem klubu???????
29. 12. 2015 dne 10:53

Dobrý den,

na původní dotaz bylo dnes odpovězeno.

V tuto chvíli jsou data v pořádku předány zásilkovně. Cestu a info. k balíku můžete sledovat na tomto odkaze: http://www.zasilkovna.cz/vyhledavani?det=6176081391

Pro jakékoliv doplňující informace k objednávkám nás přednostně kontaktujte telefonicky na zákaznické lince 800 141 141.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

 

 

29. 12. 2015 dne 15:31