Martina, Vsetín:
Dobrý večer,mám dotaz,zda bych si mohla sloučit svůj účet s účtem mojí maminky.Jsme u vás zaregistrované dlouho,ale objednávky posíláme vždy spolu z jednoho účtu.Děkuji a s pozdravem Martina Žůrková
17. 11. 2013 dne 20:43

Dobrý den paní Žůrková,

děkuji Vám za dotaz. Ano, sloučení dvou účtů je možné, jeden ze zákazníků již nadále nebude členem KZW a veškeré aktivity budou převedeny na druhého zákazníka. Prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin k provedení sloučení. Současně si dovolím upozornit na situaci, že toto je možné pouze jednou a další rozdělování nebo slučování již není možné.

Děkuji Vám za spolupráci, přeji hezký den.

18. 11. 2013 dne 10:49