Maria, Praha:
Dobrý večer, jsem s vašimi výrobky velice spokojena, ba i má celá rodina, dokonce jsem i vaším TOP klientem. Děkuji vám, že jste a přeji mnoho úspěchů v dalším vašem počínání. Moc mě však zamrzelo, že jsem učinila 15.12. docela velkou objednávku a 18.12. večer jsem obdržela poštou "vánoční slevu", kterou jsem již nemohla využít. Nevím, zda je to úmyslně takto pozdě nebo zda chyba je na straně doručení poštou. Dotaz: nemohly by se tyto "slevy" zasílat v době elektr.pošty třeba emailem? Děkuji a přeji vám všem krásné svátky.
18.12.2012 dne 20:28

Dobrý den, děkuji Vám za zprávu.

Ano, máte pravdu, také odesíláme informace e-mailem těm klientům, kteří jej uvedenou u svého členského čísla na www.klubzdravi.cz a také kteří si zaškrtnou, že si přejí posílat informace. Pokud máte možnost, určitě toto učiňte.

Nesledujeme, kdo má kolik objednávek nebo zda a kdy objednal, posíláme informace bez rozdílu. Pokud jste nakoupila před příchodem informace o slevě, je to stejné, jako byste nakoupila v marketu a pak obdržela slevový leták. I takové situace se vyskytnou a je to naprosto reálný a běžný způsob reklamy.

Prosím, kontaktujte mě však na eva.drasnarova@walmark.cz podám další info.

Děkuji za pochopení, přeji hezký den.

19.12.2012 dne 8:58