Lenka, Vyškov:
Dobrý večer, dnes mi byl doručen balík s objednanými výrobky+dárky. Zvenku se zdál balík v pořádku, ale vevnitř byly poškozeny 2 věci (nevím, jestli ne třeba vahou toho dětského kufru) - Hlíva pro děti (tam jen obal) a Prostenal forte (tam jak papírový obal, tak byla pomačkaná i platíčka, ty jsou uvnitř ok). Tak nevím, co nyní s tím, chtěla jsem v sobotu dát jako dárek, což teda nebude vypadat moc pěkně - polepené krabičky a pokřivená platíčka. Prosím tedy o radu, co udělat. Děkuji.
01.10.2015 dne 0:14

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz.

Přepravou poškozené zboží řešíme formou reklamace - vrácení zboží zpět k nám, kdy Vám obratem pošleme zboží nové nebo vrátíme peníze. Záleží jakou variantu řešení požadujete. Samozřejmě dochází ke kompenzaci poštovného, které vynaložíte na vrácení zásilky.
K reklamaci prosím uveďte krátký popis a variantu řešení.

Adresa pro reklamace:

Zákaznický servis Walmark
Nová Tovární 1940
Český Těšín 737 01


Děkujeme za zaslání a omlouváme se za vzniklé komplikace.


P.S. V případě zjištění jakékoliv závady v zásilce prosím přednostně volejte naši bezlatnou linku 800 141 141 v pracovní dny v době 7-17 hod. Operátorky Vám ihned navrhnou řešení. Nikoliv dotazem v poradně. Děkuji za pochopení.


S pozdravem a přáním pěkného dne,


 

02.10.2015 dne 12:15