Dobrý den, děkuji Vám za dotaz,
chápu Vaše rozpaky nad technickými možnostmi, operátorka Vás však informovala správně. Je mi líto, objednávka zůstává v systému ještě další dny a čeká na úhradu. Pokud není objednávka v termínu uhrazena /a v tomto případě nebude/ pak je stornována a všechny činnosti jsou ukončeny, tedy i nákup za WK - tím se i vrátí Wk za původně objednané zboží zpět.
Vaše Wk se nikam neztratila, jsou pouze blokovány touto neuskutečněnou objednávkou a budou uvolněny po jejím stornu.
Naše celá firma pracuje v jednom jednotném logistickém systému, do kterého nelze zasahovat a množství vybraného zboží měnit. Lhůty pro expiraci objednávek při neuhrazení jsou pevně nastaveny. Při klasické objednávce toto klient ani nezpozoruje, protože Bonus za nákup lze odebrat ručně, ovšem nelze odebrat již jednou ze skladu "vydaný" výrobek /rozumějte pro tuto objednávku blokovaný pro vydání/. Po ukončení lhůty k zaplacení pak je výrobek zase vrácen do skladu a tím se Vám i vrátí Wk za jeho nedodání.
Prosím, neobávejte se, že o své Wk přijdete. Snažíme se ze všech sil o to, aby naši zákazníci byli spokojeni, technické podmínky jsou však někdy proti nám a úprava systému tak velmi finančně náročná, že z důvodu jedné nebo dvou kolizních situací ročně opravdu nemá smysl do takový technickým úprav investovat.
Je mi líto, že situace postihla zrovna Vás, omlouvám se Vám a děkuji za pochopení. Prosím, v případě potřeby se na mě neváhejte opět obrátit.
Pěkný den Vám přeje