Vlasta, Dolní Suchá:
Dobrý večer, dnes jsem přes zákaznický servis uskutečnila objednávku s tím, že tuto objednávku zaplatím kartou.Kartou jsem již platila v minulosti a mám ji v pořádku. Jelikož po opětovném zadání dat z karty jsem byla informována, že platba neproběhla z důvodu chyby ve zpracování objednávky, zavolala jsem opět na zákaznický servis s tím, že objednávku zaplatím převodem z účtu na Váš účet a jako variabilní symbol uvedu číslo objednávky. Bylo mi sděleno, že původní objednávku stornují a navedou novou objednávku. Když mi byla doručena na můj e-mail další objednávka, tak jsem zjistila, že mám na účtu dluh -115WK. Ihned jsem opět volala zákaznický servis, ale tam mi nedokázali odpovědět na otázku, proč mi zůstal dluh -115WK, když při té stejné 1.objednávce jsem měla zůstatek 124WK. Prý to nepochopím - taky že neObjednávala jsem za 1076 Kč + 261WK. Proč to dělat jednoduše, když to "jde" složitě a nekontrolovatelně.Původně jsem měla na kontě 363WK - 261WK za zboží, tj. 102WK + 22WK za objednávku, tj. těch 124WK, který mi původně naběhl i do objednávky. Sice mě ujistili, že WK dostanu zpět do 10-ti dnů, ale to se mi zdá trochu přitažené za vlasy Nejsem žádný začátečník a u Vás nakupuji již nějakou řádku let, ale toto se mi ještě nestalo.Mohli by jste mi logicky vysvětlit, kde se ztratily mé nastřádané WK? Objednávka je uhrazena a posílám Vám č. objednávek 1. objednávka má číslo 1611777, druhá stejná objednávka má číslo 1611794. Podotýkám, že první objednávka doposud není stornována. Děkuji za odpověď. A4690124
10. 7. 2013 dne 21:07

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz,

chápu Vaše rozpaky nad technickými možnostmi, operátorka Vás však informovala správně. Je mi líto, objednávka zůstává v systému ještě další dny a čeká na úhradu. Pokud není objednávka v termínu uhrazena /a v tomto případě nebude/ pak je stornována a všechny činnosti jsou ukončeny, tedy i nákup za WK - tím se i vrátí Wk za původně objednané zboží zpět.

Vaše Wk se nikam neztratila, jsou pouze blokovány touto neuskutečněnou objednávkou a budou uvolněny po jejím stornu.

Naše celá firma pracuje v jednom jednotném logistickém systému, do kterého nelze zasahovat a množství vybraného zboží měnit. Lhůty pro expiraci objednávek při neuhrazení jsou pevně nastaveny. Při klasické objednávce toto klient ani nezpozoruje, protože Bonus za nákup lze odebrat ručně, ovšem nelze odebrat již jednou ze skladu "vydaný" výrobek /rozumějte pro tuto objednávku blokovaný pro vydání/. Po ukončení lhůty k zaplacení pak je výrobek zase vrácen do skladu a tím se Vám i vrátí Wk za jeho nedodání.

Prosím, neobávejte se, že o své Wk přijdete. Snažíme se ze všech sil o to, aby naši zákazníci byli spokojeni, technické podmínky jsou však někdy proti nám a úprava systému tak velmi finančně náročná, že z důvodu jedné nebo dvou kolizních situací ročně opravdu nemá smysl do takový technickým úprav investovat.

Je mi líto, že situace postihla zrovna Vás, omlouvám se Vám a děkuji za pochopení. Prosím, v případě potřeby se na mě neváhejte opět obrátit.

Pěkný den Vám přeje

11. 7. 2013 dne 10:04