Anonymní:
Dobrý večer, chtěla jsem se zeptat. Posílala jsem kódy do spotřebitelské soutěže a dosud mi nebyly přisány. Děkuji za vyřízení a s pozdravem Jana
21. 2. 2017 dne 21:04

Dobrý den paní Mirvaldová,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Litujeme, zasílání čárových kódů bylo ukončeno k 31.12.2016. Informaci o ukončení věrnostního programu jsme uváděli v našem klubovém magazínu v září 2016. Nyní již čárové kódy nepřipisujeme.

Připravujeme nový věrnostní program, který bude cílený na výhodnější ceny pro naše registrované klienty, např. slevové kupóny, slevy za pravidelné nákupy, poštovné zdarma, atd. Z technických důvodů bylo spuštění nového programu odloženo, má totiž přímou souvislost s novým vzhledem a funkcí našeho e-shopu. Proto prosíme o strpení.


S pozdravem a přáním hezkého dne,

22. 2. 2017 dne 9:32