Martin, Praha 10:
Dobrý dendne 15.6.2015 jsem na adresu zákaznického servisu odeslal objednávku za WK body, včetně nalepených EAN kódů, na pánev Wok a skládací deštník. Ve schránce odpovědí je uvedeno - až bude deštník (měl být 22.6.) poslat najednou. Dnes je 29.6.2015 a nemám ani pánev ani deštník, ale ani žádnou odpověď. (Bohužel se mě stalo totéž vloni s nerezovými hrnci - žádné nakonec nebyly). Mohl bych poprosit o seriózní odpověď k dané - výše uvedené - situaci?Děkuji za odpověďVáš - zatím ještě - klientMRoh
29. 6. 2015 dne 10:34

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz. Vaše objednávka stále čeká na vyřízení. Momentálně jsou dárky deštník a Wok pánev doprodány a čekáme na doskladnění.

Wok pánev bude k dispozici do týdne. K deštníku zatím nemáme přesné datum. Doporučím objednávku rozdělit. Lituji, nezaručíme, že bude vše naskladněno v jeden den. Poštovné a balné nehradíte, jelikož je každá objednávka větší než 250 Wk.

Pro více informací prosím volejte naši bezplatnou linku 800 141 141 v pracovní dny v době 7-17 hod.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

29. 6. 2015 dne 11:06