Alexandru, Bucuresti:
Dobrý den, zaslali jste mi špatné zboží.Minulý týden v pondělí jsem Vám Vaše špatné zboží zuasůlala zpět dle Vašich pokynů.Do dnešního dne jste mi však nezaslali mé zboží ani mě nikdo nekontaktoval , kdy bude tento problém , který vznikl na Vaší straně vyřešen.Děkuji za odpověď
26.09.2011 dne 7:03

Dobrý den, prosím, kontaktujte bezplatnou linku 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin, rádi ověříme situaci.

Pokud si přejete komunikovat zde přes dotazy, napište prosím své členské číslo, abych mohla ověřit, co se událo. Bez tohoto údaje bohužel zásilku nenaleznu. Současně napište, které zboží bylo "špatné" a co konkrétně nebylo správně učiněno.

Děkuji Vám za pochopení situace, přeji hezký den.

26.09.2011 dne 8:54