Kerhartová, Liberec:
Dobrý den. Zakoupila jsem si na internetu 2 sirupy Marťánci Omega3 s příchutí pomeranče pro mého malého 3-letého syna. Výrobky mají trvanlivost do 9/2014 (vyrobeny byly 19.9.2012). Po rozbalení jsem ale zjistila, že jsou pravděpodobně zcukernatělé, tj. nejsou vůbec tekuté a jsou hrudkovité. V podstatě jsou v tomto stavu pro mého syna absolutně nepoužitelné. Nevím samozřejmě, jak byly skladovány, přesto jsem se chtěla zeptat, zda je toto u vašich výrobků možné, případně co s tím, zda je mám rovnou vyhodit. Nejedná se totiž o nic levného (hlavně pro maminku na rodičovské dovolené) a navíc vaše značka působí na kupujícího věrohodně. Nemám doklad, abych je mohla u kupujícího reklamovat, proto se obracím přímo na vás jako na výrobce. Děkuji za odpověď.
7. 2. 2014 dne 14:43
Dobrý den, děkuji Vám za dotaz. Pokud jste zakoupila výrobky v našem internetovém obchodě, prosím, pošlete na reklamaci, přiložte kopii faktury, nebo alespoň údaje z faktury, reklamaci vyřešíme. Prosím také o doplnění, zda si přejete uhradit vynaložené poštovné v Kč nebo ve Wk /pokud jste členem KZW, u nečlenů KZW pouze v Kč/ a také číslo účtu, kam můžeme poslat peníze za vrácené zboží. Pokud jste zakoupila výrobky v jiném internetovém obchodě, je potřeba se obrátit s reklamací na tento obchod. Je mi líto, že došlo k uvedené situaci, omlouvám se Vám a přeji hezký víkend.
7. 2. 2014 dne 16:23