Dobrý den pane Novotný,
děkuji Vám za Vaše názory a podněty k činnosti zákaznického servisu i věrnostnímu programu.
Věřte, že se snažíme pro naše klienty udělat vše, co je v našich silách. Přiznáváme, že drobné výpadky v dodávkách dárků do věrnostního programu jsou pro vás klienty i nás pracovníky nepříjemné. Situaci průběžně řešíme, hlavně u lékárniček je však zájem klientů tak velký, že je dárek velmi brzy i přes vysoké dodávky vyprodán.
Naše zákazníky se snažíme vždy informovat o výpadcích v sortimentu, někteří se rozmyslí a objednávají si jiné produkty nebo dárky, proto nelze plošně evidovat všechny původní požadavky. Každý klient tak má možnost objednat aktuálně dostupné zboží, v případě zájmu pak jeho požadavek trvale evidujeme a zboží odesíláme.
Poštovné máme nastaveno v tak příznivých cenových hladinách, a to jak u zboží, které klient platí /objednávky za Kč/, tak i zboží, které získává naprosto zdarma /objednávky za Wk/, že nelze odesílat výrobky nebo dárky zdarma. V odůvodněných případech u výrobků nebo dárků těsně pod limit poštovného lze sjednat jednorázovou výjimku. Všechny tyto situace jsme připraveni řešit na bezplatné telefonní lince 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin.
Náš věrnostní program je zcela orientován proklientsky, a to jak způsobem získávání Wk, tak cenami, rychlostí a spolehlivostí našich služeb. Náš klient je pro nás vždy na prvním místě. I v naší práci se však mohou vyskytnout nesrovnalosti, které se snažíme omezit na nejnižší možnou míru.
Prosím, přijměte naši omluvu za nekvalitní zpracování v dotaze uvedené objednávky. Ověřila jsem, že výrobek Beta karoten je dlouhodobě vyprodán, termín dodání v současné době neznáme, pracovnice Vám měla také tuto informaci zapsat do poznámky u objednávky. Chybně také zadala počet objednaného výrobku Vápník-Hořčík-Zinek Forte 100+30 tbl. kde místo jednoho kusu zapsala dva kusy. Tuto zásilku můžete poslat k reklamačnímu řízení s tím, že žádáte také úhradu vynaloženého poštovného. Pro sepsání prosím použijte přiložený modrý tiskopis. Pracovnici znovu vysvětlíme správný postup při zpracování a dodržování postupů budeme, jako dosud, průběžně kontrolovat. Prosíme Vás vždy o sdělení jakékoli nesrovnalosti ve zpracování, rádi ověříme situaci a uvedeme vše do správného stavu.
Vzhledem k potížím, které jsme Vám neúmyslně způsobili, zasíláme Vám žádanou lékárničku bez účtování poštovného.
Věřím, že budete v budoucností s prací našeho zákaznického servisu více spokojen. S přáním pěkného dne