Tomáš, Pardubice 3:
Dobrý den,vznáším k Vaší firmě dotaz týkající se zaslání autolékárničky za Wk z Věrnostního programu.Pročetl jsem veřejné dotazy i odpovědi v sekci Poradna , takže nečekám jinou, než stejnou odpověď , jakou jste podali p.Mgr.Pavlovi Vlasákovi dne 20.10.2010. Takto formulovaná odpověď mě ale vůbec nemůže uspokojit. Já jsem dárky Věrnostního programu řádně objednal za mé nasbírané Wk , proto Vaše odpověď musí znít takto :" Litujeme,lékárničky nejsou skladem. Vaši objednávku vedeme v patrnosti,jakmile budou lékárničky naskladněny, odešleme Vám bez poštovného . Děkujeme za pochopení ". Pokud Vás mám stále považovat za slušnou firmu,jinak jednat nemůžete a nesmíte. Žádné další objednávání přes Zákaznickou linku není možné ! Vaše firma není žádná charita,vše máte výborně zkalkulované, včetně Věrnostního programu,na ničem nemůžete prodělat,zejména na dárcích za Wk, které si zákazníci bohatě již dávno zaplatili při odběru Vašich výrobků. Co se to děje s Vaší firmou? Ztrácíte dech ? Máte problémy s kvalitou zaměstnanců,dodavatelů? Prosím zároveň o kontrolu mé objednávky č.49168482 z 26.10.2010,objednal jsem Beta karoten 10.000 , 1 ks, obdržel jsem 16-04391 2ks. Položky 16-04383 a 16-03880 byly v pořádku , 2ks 6300 nedodány. Děkuji za odpověď . Tomáš Novotný .
04.11.2010 dne 14:04

Dobrý den pane Novotný,

děkuji Vám za Vaše názory a podněty k činnosti zákaznického servisu i věrnostnímu programu.

Věřte, že se snažíme pro naše klienty udělat vše, co je v našich silách. Přiznáváme, že drobné výpadky v dodávkách dárků do věrnostního programu jsou pro vás klienty i nás pracovníky nepříjemné. Situaci průběžně řešíme, hlavně u lékárniček je však zájem klientů tak velký, že je dárek velmi brzy i přes vysoké dodávky vyprodán.

Naše zákazníky se snažíme vždy informovat o výpadcích v sortimentu, někteří se rozmyslí a objednávají si jiné produkty nebo dárky, proto nelze plošně evidovat všechny původní požadavky. Každý klient tak má možnost objednat aktuálně dostupné zboží, v případě zájmu pak jeho požadavek trvale evidujeme a zboží odesíláme.

Poštovné máme nastaveno v tak příznivých cenových hladinách, a to jak u zboží, které klient platí /objednávky za Kč/, tak i zboží, které získává naprosto zdarma /objednávky za Wk/, že nelze odesílat výrobky nebo dárky zdarma. V odůvodněných případech u výrobků nebo dárků těsně pod limit poštovného lze sjednat jednorázovou výjimku. Všechny tyto situace jsme připraveni řešit na bezplatné telefonní lince 800 141 141 v pracovních dnech v době 7-19 hodin.

Náš věrnostní program je zcela orientován proklientsky, a to jak způsobem získávání Wk, tak cenami, rychlostí a spolehlivostí našich služeb. Náš klient je pro nás vždy na prvním místě. I v naší práci se však mohou vyskytnout nesrovnalosti, které se snažíme omezit na nejnižší možnou míru.

Prosím, přijměte naši omluvu za nekvalitní zpracování v dotaze uvedené objednávky. Ověřila jsem, že výrobek Beta karoten je dlouhodobě vyprodán, termín dodání v současné době neznáme, pracovnice Vám měla také tuto informaci zapsat do poznámky u objednávky. Chybně také zadala počet objednaného výrobku Vápník-Hořčík-Zinek Forte 100+30 tbl. kde místo jednoho kusu zapsala dva kusy. Tuto zásilku můžete poslat k reklamačnímu řízení s tím, že žádáte také úhradu vynaloženého poštovného. Pro sepsání prosím použijte přiložený modrý tiskopis. Pracovnici znovu vysvětlíme správný postup při zpracování a dodržování postupů budeme, jako dosud, průběžně kontrolovat. Prosíme Vás vždy o sdělení jakékoli nesrovnalosti ve zpracování, rádi ověříme situaci a uvedeme vše do správného stavu.

Vzhledem k potížím, které jsme Vám neúmyslně způsobili, zasíláme Vám žádanou lékárničku bez účtování poštovného.

Věřím, že budete v budoucností s prací našeho zákaznického servisu více spokojen. S přáním pěkného dne

05.11.2010 dne 10:11