Alena, Plzeň:
Dobrý den, vím, že nejsem první, kdo vám píše o ukončení věrnostního programu, a navíc nejsem zvyklá, si někde stěžovat, ale to, že jste o plánovaném ukončení programu neinformovali ještě v době, kdy byla možnost objednat dárky, které by měly nějakou úroveň, mne dost nemile překvapila a proto vám píši. Zdá se mi smutné, že na stránkách jste stále uváděli informace o věrnostním programu, jak postupovat při zasílání čárových kódů, za které si můžeme objednat výrobky nebo dárky, ovšem nikde nebyla žádná zmínka o tom, že nabídku dárků ukončíte. Až v době, kdy se nabízené dárky ztratily z nabídky, se dovíme se, že věrnostní program končí. Myslím si, že by bylo slušné, abyste jako férová firma (což jsem si o vás doposud myslela) dárky nabízeli ještě nějakou dobu po té, co jste oznámili, že věrnostní program končí, abychom si je mohli ještě objednat. Děkuji za pochopení
01.11.2016 dne 7:15

Dobrý den,

děkujeme za Váš dotaz v poradně.

Chápeme Vaši připomínku, nicméně věrnostní program je dobrovolný a firma se nikde nezavazuje a není povinná poskytovat klientům jako odměny věcné dárky. Wk body lze vyčerpat na nákup našich produktů, včetně produktů ve Vánočním balení.

Oznámení o ukončení věrnostního programu je s dostatečným předstihem, aby si klienti mohli své Wk body vyčerpat.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem a přáním hezkého dne,

 

01.11.2016 dne 13:54